Jenamazol

Ilustrovaná komunikace

jenamazol

KLIENT: CB Productions

Některá témata je stále problematické prezentovat ve veřejném prostoru, mluvit o nich

nebo je dokonce ukazovat. Zpracovat takové téma je úžasná výzva!

Podobně tomu je u farmaceutických výrobků cílených na ženy

a jejich intimní partie.

 

Tato zakázka je perfektním příkladem komunikace něčeho ne zcela sympatického

hravou a zábavnou formou, aby nepohoršovala a nebyla příliš nelichotivě explicitní.

Výrazové prostředky v ilustraci těží z nadsázky / grotesky

a přináší bohatou paletu grimas a gest.

 

 

 

NÁVRH CHARAKTERU

Hlavní postava, pracovním jménem Chantal, je mladá žena, která má kluka a jednoho kocoura,

ráda chodí do fitka nebo na kafe s kámoškou a v zimě si sjede svah na prkně.

(Rozhodně to není žádná barbína.)

A občas řeší i to nepříjemné svědění…

 

 

 

 

ANIMOVANÝ SPOT

Video je dnes v marketingové kampani povinným formátem, a proto i zde jsem vytvořili spot, 

který se objevoval na sociálních sítích a YouTube.

 

 

 

ILUSTRACE

Koncept sdělení jsme pojali ukázkou konkrétní situace vždy ve dvou variantách – zoufalství bez aplikace

Jenamazolu a happy end s Jenamazolem. Vymýšlet stavy šílenství byla ohromná zábava;

Chantal jsme zrovna moc nešetřili.

 

 

 

Ilustrace mají své využití v kampani na sociálních sítích i jako obsah stránek Gyntimni.info.

 

 

 

 

 

FORMÁTY

Kromě dvojic ilustrací vznikly další formáty reklamy např. ilustrovaný

facebookový carousel, animovaný gif nebo video spot.

 

 

SEZÓNNÍ PRODUKT

Maskota a ilustrace můžeme snadno připravit v sezonním provedení např. v zimním kontextu.

To se dá skvěle využít například jako PFko.