CONTENT MARKETING

#Morethanoffice

KLIENT: Skanska

 

Certifikace WELL, jež stanovuje objektivní kritéria pro to, jak by mělo vypadat ideální a především zdravé pracovní prostředí.

Cestou ilustrovaných článků se rozhodla jít Skanska při propagaci této certifikace. Téma bylo nutné předat v zábavné formě tak, aby lidé

měli motivaci číst si další díly.

 

Vytvořili jsme odlehčený stylnavrhli charaktery a oilustrovali humorné situace

na kterých demonstrujeme různorodé problémy pracovního prostředí. Předat informace a pobavit.

Výrazný humor a popisná nadsázka.

 

KLÍČOVÁ SLOVA
humor – nadsázka – individualita – office – karikatura

 

 Vtipná ilustrace s postavami

 

      MOCKUP 

 

 

NAVRŽENÍ CHARAKTERŮ  

Základem série článků jsou charaktery lidí pracujících v kanceláři. Každý má jiné potřeby na pracovišti,

a proto řeší jiné situace. Někdo potřebuje pohyb, jiný klid na relaxaci, někdo je ujetý na pohodlí

a ergonomii pracovního prostoru. Promítnout humor do ilustrací je stěžejní, a proto jsme se nebáli

využít karikatury a dynamiku stylu. Jak tyto vlastnosti prezentovat vizuálně vidíte zde.

CHARAKTERY_00B

 

 

Karikatura, přehánění, extrém. Rysy, kterými jsme zesílili humor a téma dané postavy.

Skica dle kreativního briefu, kterou klient odsouhlasil a finální zpracování v barvě.

 

 

 

HONZA

 

KRISTÝNA

 

 

 

ILUSTRACE

Samotné postavy nestačí. Aby bylo doplnění článku více popisné a skutečně šlo o “ilustrování” problému,

zapracovali jsme naše postavy do konkrétních situací.

 

 

 
CHARAKTERY_03B

 

 

 

CHARAKTERY_05

 

 

 

UŽITÍ PRO CONTENT MARKETING

Použití ilustrací proběhlo v sérii článků na #morethanoffice

pod hashtagem #osmnespokojenych.

 

       Honza_zvuky_01_CZE

 

CHARAKTERY_02

 

 

 

Předat informace a pobavit. Výrazný humor a nadsázka.