REDESIGN BRANDU E-SHOPU

redesign brandu e-shopu

KLIENT: Whaat.cz

 

Pro internetový obchod s elektronikou Whaat.cz jsme vytvořili kompletní redesign

od nového loga přes maskota až po novou reklamní kampaň.

  

  

CELÉ_1_00229

 

 

Ilustrovanou část jsme nejdříve museli postavit na jednotném konceptu komunikace značky.

Ve výtvarném stylu byla stylizace do komiksových superhrdinů jasnou volbou. Ta navazuje

na dřívější koncept brandu, který jsme oprášili, sjednotili, vylepšili a posunuli na novou úroveň.

 

 

 

 

 

A jak vypadá výsledek redesignu v porovnání s původním vizuálem?

 

 

 

 

DESIGN MASKOTA

Maskot je hlavním nástrojem komunikace se zákazníky a nejlépe pomáhá v odlišení se

od konkurence. Proto jeho design a koncept byl důležitým procesem. 

 

 

Maskot_Whaat_DesignSheet

 

 

Kromě designu maskota, superhrdiny A-mana, je podstatný i jeho příběh

a hlavně jeho protivník, zloduch jménem Zkrat, bez kterého se neobejde.

Zkrat pomáhá prezentovat výhody oproti konkurenci.

 

 

Maskot_skica

 

 

LOGO

Komiksový styl udává hlavní směr designu celé vizuální identity, loga nevyjímaje.

Zvolili jsme výraznou stylizaci komiksového výkřiku, kterým název vlastně je.

Symbol modrého blesku odkazuje na hlavní artikl obchodu – elektroniku.

  

 

logo02b

 

 

 

Vedle logotypu WHAAT.cz jsme navrhli doplňkový znak “A”. Jeho využití

je především na trikotu firemního maskota A-mana nebo samostatně

např. jako profilový obrázek na sociální sítě.

 

 

 Logo_A-Man02b

 

 

MATERIÁLY K PROPAGACI

 Uvedení redesignu probíhá v nové reklamní kampani. Využívá tištěných materiálů, billboardů, 

TV spotu, komiksových stripů a materiálů pro online marketing jako jsou populární srovnávačky značek.

  

 

whaat_uziti

 

Whaat_Srovnávačka_verzia_2