MARKETINGOVÁ KAMPAŇ

KAMPAŇ NA SOCIÁLNÍCH SÍTÍCH

KLIENT: WinWinJob

 

Projekt WinWinJob byl vizuální marketingová kampaň spustěná především na sociálních sítích a jako PPC kampaně.

Zaměřuje se na pracovní trh a oslovuje návštěvníky stránek moderním minimalistickým designem,

který pomáhá k odlišení se a především k předání hlavního sdělení: “I vy si můžete vybrat svého šéfa!”

 

titulni02

 

HLEDÁNÍ VÝTVARNÉHO STYLU

Na začátku jsme vybírali vhodný styl. Vyzkoušeli jsme několik návrhů od kreslených po vektorové

a rozhodli jsme se pro  moderní flatové ilustraceBarevně jsme vycházeli z výrazných barev

firemní trikolory, které celý design jen podtrhují a zapadají tak do konzistence firemního brandingu.

 

 

STYL_01 

 

 

Po vybrání stylu přichází skicování a navržení hlavních představitelů kampaně. Výběr postav reflektuje persóny cílové skupiny,

na kterou se chce WinWinJob zaměřit – šéf obchodu, šéfka marketingu a hipsterský šéf IT. Tyto tři charaktery

jsou hlavním vizuálním obsahem, který se objevil např. na web bannerech a social media postech.

 

skici 

 

bannery 

 

 

SYMBOLY PREFERENCÍ

Úspěšná kampaň využívá i pull-up strategie a aktivně zapojuje do kampaně cílovou skupinu. Pro tyto účely

jsme se rozhodli použít jednoduché piktogramové ikony, které rychle symbolizují filosofii cílovky a zároveň sednou

do celkového minimalistického pojetí výtvarného řešení zbytku kampaně.

 

 

   ikony

 

Uživatelé si mohli virtuálně porovnávat a vybírat v tzv. duelech šéfa, pracovní podmínky i hodnoty, které preferují.

Symboly hodnot v jednoduché lince jsou hlavním prvkem duelů a vznikla jich celá řada. 

 

 

 duely

 

 

Jednoduchý a úderný vzhled kampaně je všestranný. Využil se jak na bannerech, jako identita brandu

na sociálních sítích, tak i jako samostatné ilustrace k PR článkům.

 

 

mock-up02